Co my NATO

 

 

13942332_1182517738456154_199678903_n

Od czasu szczytu NATO minął miesiąc. Pora więc na podsumowanie podjętych działań w zakresie zwrotu kosztów inwestycji. Te, jak wiadomo nie były bagatelne, jednak spływające ze źródeł zbliżonych do Ministerstwa Obrony Narodowej informacje zmuszają do uchylenia kapelusza przed przebiegłością działu PR (Polskich Relacji).

Tegoroczny szczyt NATO okazał się bezspornym sukcesem nie tylko konsekwentnej polityki rządu, ale także skuteczności negocjacyjnych i zaradności Ministerstwa Obrony Narodowej. Dzięki kuluarowym rozmowom w trakcie szczytu koszty jego organizacji powinny zwrócić się już w październiku bieżącego roku. Szczegóły kontraktów i wynegocjowane kwoty nie są jeszcze oficjalnie opublikowane, jednak jak czytamy w oświadczeniu dla prasy koncernu Coca-Cola, Agencja Mienia Wojskowego użyczy powierzchnię reklamową na ciężkim sprzęcie pierwszej i drugiej brygady pancernej.

„Wstępne wizualizacje czołgów w barwach koncernu w pełni korelują z naszą ekspansywną polityką marketingową na najbliższe dwa lata” – nie ukrywa zadowolenia Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services. Rzeczywiście. Potężne Leopardy do złudzenia przypominają ogromne puszki Coca-Coli z zatkniętymi słomkami. „Poza niewątpliwymi zyskami finansowymi liczymy również na ocieplenie wizerunku NATO u naszych wschodnich sąsiadów, zwłaszcza w zimowym okresie świątecznym, który tradycyjnie kojarzy się z dużymi czerwonymi ciężarówkami producenta tego orzeźwiającego napoju” – dodaje pragnący zachować anonimowość pracownik MON.

Niecierpliwie oczekując pełnej listy sponsorów szczytu, już dziś cieszymy się, że kojarzone do tej pory z nie rzucającymi się w oczy kolorami wojskowe pojazdy i samoloty obciążające kieszeń podatnika, już niedługo będą samofinansującymi się powierzchniami reklamowymi.

Poza koncernem Coca-cola, już dziś listy intencyjne podpisały między innymi francuski Dassault Aviation, który chce reklamować się na skrzydłach F-16, czy organizacja ekologiczna WWF, która zamierza objąć swoim patronatem transportery Rosomak.

 

(Grafikę popełnił miesiąc temu Jarek Kozłowski i chwała mu za to)

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s